Direktlänk till inlägg 17 augusti 2009

Slut.

Av /A - 17 augusti 2009 21:02

Så, då var mailet skickat, och jag anser mig vara singel igen. Det känns bra. Känns rätt på alla sätt och vis. Låt oss nu hoppas att han inte reagerar som förra gången bara...Men det får väl visa sig.


Förutom att återta min singelstatus, så har jag även blivit av med överdelen av vitrinskåpet, fått sorterat ut en hel sopsäck till med skräp, och fått slängt både den och säcken från igår. Med andra ord har innehållet i min lägenhet minskat med ett stort skåp och två sopsäckar skräp, samt lite leksaker sedan igår. Känns mycket bra, även det.


Jag kommer få börja min höst med blanka papper, så att säga. Singel, med en plan inför framtiden och karriären, och med en uppgraderad och uppfräschad lägenhet. Och med att ha gått ner i vikt, dessutom :-D Haleluja! Nu fattas bara lite extra pengar ;p

 
 
musiknörd

musiknörd

17 augusti 2009 21:22

YEAH! Jag hade väntat på det där :) Bra blogg du har..läser ikapp inlägg nu..

http://musiknord.bloggagratis.se

 
Morgana

Morgana

17 augusti 2009 21:47

Hösten är förnyelsens tid.
Återskapande och nyskapande. :-)

http://queenofnight.bloggagratis.se

 
Ingen bild

/A

17 augusti 2009 22:15

@musiknörd: Tack!...men neeeeeej!!! Läs för guds skull inte ikapp, du kommer bara upptäcka att jag inte är riktigt vid mina sinnens fulla bruk - haha! ;)

@Morgana: Så sant som det är sagt! Hösten har alltid varit min favoritårstid, och det känns väldigt bra att få börja den så här :-)

 
musiknörd

musiknörd

17 augusti 2009 23:33

Men det är ju just det som är kul ;)

http://musiknord.bloggagratis.se

 
Ingen bild

/A

18 augusti 2009 00:14

@musiknörd: Hehehe. Jaja, okej då. Men glöm inte att jag varnade dig ;)

 
Ingen bild

Peter

18 augusti 2009 08:37

Det var ju trist att det skulle sluta så här..Nu när du hade funnit den riktiga kärleken och äntligen en kille som förstog dig utan å innan..Förstår inte vad som gick fel denna gången??

 
Ingen bild

/A

18 augusti 2009 09:51

@Peter: Jomenvisst, du. Seriously - vad fan ska jag med en karl till? Jag behöver en karl ungefär lika mycket som en fisk behöver en cykel.

 
Ingen bild

Peter

18 augusti 2009 17:41

Ja det stämmer nog..Ni passar lika bra ihop *L*

 
musiknörd

musiknörd

18 augusti 2009 18:17

Klockren sista kommentar där A! Fisk behöver en cykel. Jag dör...

http://musiknord.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av /A - 1 januari 2012 10:48

Kära blogg, jag vet att jag har försummat dig under lång, lång tid. Men jag har liksom inte haft varken ork eller lust att skriva på länge.   2011 var ett tungt år. Gick tillbaka igår och skummade igenom gamla inlägg, och såg hur året utvecklade ...

Av /A - 2 augusti 2011 21:32

Jag har både svårt att hinna med saker och ting numera, och svårt att orka med. Och nu, när jag dessutom har två bloggar, så är det verkligen svårt att hinna med. Jag skriver nu även på http://rhetorica-galactica.bloggplatsen.se/ , som är en "publik"...

Av /A - 22 juli 2011 04:12

Jag har ju sovit hela dagen, så nu inatt har det inte blivit mycket sömn. Istället har jag repat upp mohairtröjan jag stickade i vintras, som blev på tok för stor, och börjat sticka den i en storlek mindre, i sällskap av fjärde säsongen av Sex and th...

Av /A - 21 juli 2011 19:14

Så. Idag blev jag opererad. Sov inte särskilt mycket inatt, var så rädd att försova mig, så jag har vilat mycket idag. Fick vänta ända till kl 11 innan det blev min tur, så jag sov större delen av förmiddagen efter att jag hade fått en säng. Sen sov ...

Av /A - 20 juli 2011 20:09

Imorgon är det dags. Då ska jag in på Ackis tidigt på morgonen för en mindre operation, där de ska gå in i livmodern och ta prover inuti livmodern samt livmoderhalsen för att utesluta cancer. Det känns rätt så lugnt fortfarande och just nu är det job...

Ovido - Quiz & Flashcards