Alla inlägg den 13 december 2009

Av /A - 13 december 2009 17:01

Uppsatsen är klar. Bara sådär. Precis som hemtentan, så var den plötsligt bara...klar. Färdig. Done. Det känns som att avslutet kom lite överrumplande på mig, rent av. Jag var inställd på att behöva sitta till sent inatt med den. Minst. Men nejdå. Den är klar. För en bra stund sedan, dessutom. Det enda som återstår är att scanna in artikeln jag utgått från.


Så...vad nu? Tja, lite matlagning och lite disk, och sen ska jag väl baka lite pepparkakor. Och ta ett bad. Jag kan faktiskt ta det rätt så lugnt resten av dagen!   


I morgon blir det Stockholmsresa, för att gå på barnens Lucia-firande där. Först kl 15 på sonens dagis, och sedan 17:30 på dotterns skola. Vilket innebär att jag får åka redan vid 13:30-tiden, och inte kommer vara hemma förrän runt 21-tiden på kvällen. Jag får med andra ord ta med mig någon av mina julklappsstickningar, så att jag inte förspiller tid i onödan   


Nej, mat var det. Hemgjorda köttbullar står på tapeten idag!   

Ovido - Quiz & Flashcards