Alla inlägg den 12 december 2009

Av /A - 12 december 2009 23:42

Huuu...idag har jag hållit på ett okänt antal timmar med uppsatsen. Är den klar? Inte riktigt. Det återstår ett par punkter, men inga omfattande saker. Däremot är den på tok för lång, lustigt nog (alla andra har motsatta problemet, verkar det som), så i morgon får jag ta yxan fatt och kapa lite (mycket) på den.


Nu får det dock vara bra för ikväll. Nu ska jag titta på tv en liten stund, och greja lite med syrrans julklapp, så att den blir klar nån gång, och sedan är det sängdags. Borde ha bakat lite pepparkakor idag också, men jag hann bara inte. Vi bakade några igår kväll, men jag har fortfarande en jättedeg i kylen som behöver bakas ut. Jaja, kanske hinner i morgon.


 
Pepparkaksbagaren är redo!


En lycklig pepparkaksbagare   

Ovido - Quiz & Flashcards