Alla inlägg den 19 januari 2010

Av /A - 19 januari 2010 22:34

Jag fick en friend suggestion av en bekant på Facebook. Och den föreslagna vännen...var min mor! Hjälp. Är hon på FB?? Kors i taket. Hon var ju inte precis internetifierad sist jag pratade med henne. Men det var ju å andra sidan ett antal år sedan. Mycket kan ju ha hänt på den tiden.


Jag vet att ni undrar. Men nej, jag har inte skickat någon vänskapsrequest. Blotta idén att min mor skulle ha några som helst vänskapliga tankar kring min existens får mig att vilja garva högt. Jag tror inte hon någonsin haft det egentligen. Och jag? Ptja...jag är...neutral. Lägger ingen energi på saker i onödan. Tyckte bara det var lite lustigt. Sen övergick jag till att avvisa en friare som mailat mig på FB. De tar fan aldrig slut, de där. Jaja.


Nybadad. Trött. Dagislämning och seminarie på UU i morgon.


Sova.

Av /A - 19 januari 2010 20:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards