Direktlänk till inlägg 12 februari 2009

Åh...

Av /A - 12 februari 2009 19:00

De som bott i lägenheten före mig kom förbi ikväll, och hade ett erbjudande till mig. De hade uppsägningstid kvar på sitt tv-abonnemang, och hade pratat med tele2, och fått okej för att föra över det på mig om jag var intresserad. I så fall slipper jag öppningsavgift för abonnemanget, och jag får deras digitalbox. Det vore ju hur bra som helst - om det inte vore för att jag har skulder...Det är inte alls säkert att de vill ha mig som kund, och då faller ju det hela. Jag ska dock prata med tele2 i morgon, så får vi se vad de säger.


De tyckte förresten det var jättekonstigt att jag bodde här nu, för det här hade varit deras hem i 8 år! Oj, vad de måste ha pluggat länge. De måste ha doktorerat också...


Nu väntar jag på att dottern ska komma hem, sen ska vi äta äppelpaj. Minstingen och jag åt fisksoppa och frallor, och med god aptit även idag. Själv känner jag mig nästan bottenlös nu, det känns som om jag kan äta hur mycket som helst. Måtte det komma pengar snart, så jag kan börja träna ;-)

 
 
Ingen bild

Peter

12 februari 2009 19:39

Jag visste inte det kostade en massa att motionera??? Har ni någon speciell löparavgift eller promenadskatt i Uppsala:-)

 
Ingen bild

/A

12 februari 2009 19:45

Haha! Jag pratar inte om att motionera, kära du (det gör jag ändå), jag pratar om att _träna_. Och då syftar jag på mitt gamla träningsställe, där jag vill börja igen :-)

 
Ingen bild

Peter

13 februari 2009 07:09

Hm....Undra vad du skall träna för något..Bilkörning? dansa?Höjdhopp? Matlagning..Finns ju mycket man kan träna:P
Kram.

 
Ingen bild

/A

13 februari 2009 08:59

Hehe. Styrketräning och gruppträning, tänkte jag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av /A - 1 januari 2012 10:48

Kära blogg, jag vet att jag har försummat dig under lång, lång tid. Men jag har liksom inte haft varken ork eller lust att skriva på länge.   2011 var ett tungt år. Gick tillbaka igår och skummade igenom gamla inlägg, och såg hur året utvecklade ...

Av /A - 2 augusti 2011 21:32

Jag har både svårt att hinna med saker och ting numera, och svårt att orka med. Och nu, när jag dessutom har två bloggar, så är det verkligen svårt att hinna med. Jag skriver nu även på http://rhetorica-galactica.bloggplatsen.se/ , som är en "publik"...

Av /A - 22 juli 2011 04:12

Jag har ju sovit hela dagen, så nu inatt har det inte blivit mycket sömn. Istället har jag repat upp mohairtröjan jag stickade i vintras, som blev på tok för stor, och börjat sticka den i en storlek mindre, i sällskap av fjärde säsongen av Sex and th...

Av /A - 21 juli 2011 19:14

Så. Idag blev jag opererad. Sov inte särskilt mycket inatt, var så rädd att försova mig, så jag har vilat mycket idag. Fick vänta ända till kl 11 innan det blev min tur, så jag sov större delen av förmiddagen efter att jag hade fått en säng. Sen sov ...

Av /A - 20 juli 2011 20:09

Imorgon är det dags. Då ska jag in på Ackis tidigt på morgonen för en mindre operation, där de ska gå in i livmodern och ta prover inuti livmodern samt livmoderhalsen för att utesluta cancer. Det känns rätt så lugnt fortfarande och just nu är det job...

Ovido - Quiz & Flashcards