Alla inlägg den 8 mars 2009

Av /A - 8 mars 2009 22:24

Trött. Orkar inte skriva idag heller. Borde plugga, men orkar inte det heller.

Ett par pics ska ni få dock...


Den första Hearts for you-sockan är klar.


De busiga piraterna :-)

Av /A - 8 mars 2009 09:16

Internationella kvinnodagen. Lämplig dag att uppskatta allt man tycker är bra, som på något vis anknyter till att man är kvinna, eller hur?


- Jag är oerhört tacksam över att vara kvinna över huvud taget.


- Jag kan bära fram, föda och livnära en annan människa.


- Jag är singel och slipper släpa runt på en pitt på två ben som tror han är världens åttonde underverk (ja, jag drar alla män över én kam här).


Hm. Ja, det räcker väl egentligen sådär. Jag skulle kunna göra en evighetslång lista, men det orkar jag inte. Jag är bara oerhört glad åt att vara singel och att vara kvinna, det är allt.


Kaffe. Sen städa. Sen plugga, efter att barnen åkt till sin pappa.

Ovido - Quiz & Flashcards