Alla inlägg den 14 januari 2009

Av /A - 14 januari 2009 13:23

Det går framåt med studierna. Laboration 3 blev godkänd idag, och jag behöver enbart tänka på den sista uppgiften i den kursen nu. Jag har gjort klart underlaget till morgondagens seminarium, och sitter nu och gör en Powerpoint-presentation av det hela. Sen ska jag göra tre frågor på de andras arbetsområden, och så är det klart. Ska bara redovisas i morgon.


Jag har ringt Uppsala Universitet och ska komma förbi min institution på måndag och registrera mig då, och jag har fått korrekt schema nu. Har ett seminarium på förmiddagen, sen paus i drygt 4 timmar, innan jag har en introduktionsföreläsning mellan 16:15 och 18. Måste kolla om det går några tåg norrut efter det...


Har koll på det mesta just nu, känns det som. Det är några uppgifter kvar att beta av, men det är egentligen bara två som är lite större, resten borde gå att beta av relativt snabbt. Borde hinna klart med ppt'n innan jag ska åka och hämta barnen idag....ska iofs åka lite tidigare än normalt, eftersom jag behöver köpa ett usb-minne och välling (har glömt det i flera dagar, och den lilla prinskorven börjar bli smått irriterad på sin mor för den sakens skull nu).


Nej, dags att fortsätta arbeta :)

Ovido - Quiz & Flashcards