Direktlänk till inlägg 8 juli 2009

Helvete!

Av /A - 8 juli 2009 09:41

Satan vad ryggen krånglar idag. Jag har fått ta maxdos av alla tabletter, och kan ändå knappt gå. Kul när man skal hålla på och ränna i tvättstugan...not. Slut cigg har jag också, så jag borde passa på att sluta röka, men samtidigt tycker jag på nåt sätt de har hjälpt. Kanske för att det blir ett sätt att trigga ner och släppa all stress. Fan vet. I vilket fall är jag utan, och att gå till affären är just nu helt uteslutet. Inte klarar jag av att gå så långt, och inte hinner jag mellan varven i tvättstugan.


So. Jag förmodar att vi kan dra slutsatsen att åtminstone delar av mitt ryggonda beror på hela pojkvänsdebacklet. Pratade med honom igår som sagt, och redde ut ett och annat. Och sa okej till att han kunde komma. Peter har ju envisats med att det är bra att träffas, så jag tänkte att jag kunde väl följa hans råd som omväxling ;-) Men fan för att vara pank nu...:( Det suger hejdlöst. Visst bidrar pojkvännen till mat och sånt, det är inte det. Jag är ju lika jävla pank ändå, liksom. Nu blir det extra tågbiljetter och sånt, och jag vill ju faktiskt betala för mig själv. Skit också. Avskyr att känna mig beroende av någon annan på det sättet. Kunde jag, skulle jag låna pengar av någon. Men jag har ingen att fråga.


Den observante noterar att ett inlägg nedan har försvunnit. Motiveringen lyder: Too much information. Så jag tog bort det. Men Morgana...den där fikan med dig och Jane tar jag gärna. Fast nu får det väl bli efter den 19:e då...Å andra sidan lär jag säkerligen ha mycket att diskutera då ;-)


Nu...ska jag öva på mina övernaturliga förmågor, och försöka få kaffet att koka sig själv, och ett paket cigg att flyga in genom fönstret här ;-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av /A - 1 januari 2012 10:48

Kära blogg, jag vet att jag har försummat dig under lång, lång tid. Men jag har liksom inte haft varken ork eller lust att skriva på länge.   2011 var ett tungt år. Gick tillbaka igår och skummade igenom gamla inlägg, och såg hur året utvecklade ...

Av /A - 2 augusti 2011 21:32

Jag har både svårt att hinna med saker och ting numera, och svårt att orka med. Och nu, när jag dessutom har två bloggar, så är det verkligen svårt att hinna med. Jag skriver nu även på http://rhetorica-galactica.bloggplatsen.se/ , som är en "publik"...

Av /A - 22 juli 2011 04:12

Jag har ju sovit hela dagen, så nu inatt har det inte blivit mycket sömn. Istället har jag repat upp mohairtröjan jag stickade i vintras, som blev på tok för stor, och börjat sticka den i en storlek mindre, i sällskap av fjärde säsongen av Sex and th...

Av /A - 21 juli 2011 19:14

Så. Idag blev jag opererad. Sov inte särskilt mycket inatt, var så rädd att försova mig, så jag har vilat mycket idag. Fick vänta ända till kl 11 innan det blev min tur, så jag sov större delen av förmiddagen efter att jag hade fått en säng. Sen sov ...

Av /A - 20 juli 2011 20:09

Imorgon är det dags. Då ska jag in på Ackis tidigt på morgonen för en mindre operation, där de ska gå in i livmodern och ta prover inuti livmodern samt livmoderhalsen för att utesluta cancer. Det känns rätt så lugnt fortfarande och just nu är det job...

Ovido - Quiz & Flashcards