Alla inlägg den 26 maj 2010

Av /A - 26 maj 2010 22:50

Inte heller idag klarade jag mig undan några hyss från lillebrors sida. Han vägrade äta sin middag, och ville istället ha Ritz-kex, vilket jag sa nej till. Minst 14 gånger. Och sedan ställde jag paketet ovanpå kokböckerna på hyllan över käksbänken, typ en halvmeter från taket.


Tyvärr somnade jag efter maten. Och att jag hade ställt paketet så högt hjälpte inte alls. Den unge mannen försåg sig både med kex och senap(?!?).


 

Lillebror tar tillfället i akt när den ömma modern råkar somna...


Det är inte hans enda hyss idag. Han tömde även ut min nyinköpta duschtvål i handfatet, så efter att jag hade tränat ikväll (provkörde cardio dance - jättekul!) fick jag använda storebrors duschtvål...


Ja...ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta. Men man får väl se det positivt - mitt tålamod är numera mycket vältränat, och närmar sig OS-formen med stormsteg   


I övrigt har det varit en lugn kväll. Lite pluggande, lite träning och just nu sitter jag med huvudet fullt i färg. Sedan blir det sängdags. Imorgon är det en ny dag, och gud förbjude att den lilla prinskorven vaknar före mig!   


Det verkar för övrigt vara fullmåne ikväll, vilket förklarar de konstiga drömmarna jag har haft de senaste dagarna. Det lär väl bli en orolig natt nu med då, kanske...


 

Vacker blå himmel och fullmåne.

Av /A - 26 maj 2010 14:01

Mina nya träningsfilmer kom idag! Hurra! Sommaren är räddad! Nu kan jag träna även om båda barnen är hemma och jag inte har barnvakt så att jag kan springa i skogen   


Mina nya träningsfilmer.


Jag riktigt längtar till ikväll då jag ska sätta mig och titta igenom dem, så att jag kan planera min träning för de kommande veckorna.


Nu kallar dock skogen på mig, och jag ska bege mig ut i spåret en sväng innan det är dags att hämta sonen på dagis   

Ovido - Quiz & Flashcards