Direktlänk till inlägg 27 juni 2009

How's that for irony?

Av /A - 27 juni 2009 02:43

Jag mår skit. Som en grillad apa. Blä. Piss, pest och kolera. Jag mår så kasst att ni inte ens kan föreställa er det. Men om ni tror att det beror på ryggen, så har ni fel. Nejdå, det är medicinerna jag får ta för min onda rygg som får mig att må så fruktansvärt kasst. Hur ironiskt är inte det??


Jag mår illa, känner mig febrig (men har ingen feber), har galopperande huvudvärk, kan inte sova osv osv. Ska man skratta eller gråta? Antingen ont som fan, kramper och annat smått och gott, eller också må skit av biverkningarna av pillren. Haleluja.


Nej, fy fan, i morgon blir det detox. Jag kommer dra ner på pillren till ett absolut minimum, för jag har fan hellre ont än mår så här. Jag kan ha ont och vara glad ändå, men de här biverkningarna påverkar faktiskt mitt humör, och det gillar jag inte. Då får det vara. Jag är ändå sängliggande, och så länge jag inte rör mig, så kan jag stå ut med värken. Förvisso kommer jag få använda de kramplösande pillren ändå, för utan dem kan jag inte gå (är ju bra att kunna ta sig på toa och så), men jag tänker dra ner det till ett absolut minimum, för det här orkar jag inte med.


Så. Nu har jag gnällt färdigt. Ska sticka några varv till, så får vi se om jag kan sova lite sen.

 
 
Ingen bild

Peter

27 juni 2009 08:11

Det var inte detta otrevliga som du ville uppleva detta speciella året..Hoppas du får hjälp av din kille..kan inte vara roligt att vara ensam med dom problemen som du har nu..
Kramizz,,krya på dig

 
Morgana

Morgana

28 juni 2009 10:26

Hur mår du idag, gumman?!

Kraaaaaaaam!!!


http://queenofnight.bloggagratis.se

 
Ingen bild

/A

28 juni 2009 18:39

@Peter: Sent omsider kommer min respons - jag har varit utan internet i ett par dagar här.

Tja, vad ska man säga. Shit happens, liksom :) Karln kan inte hjälpa mig, han sitter i Norge. Men han oroar sig för mig, liksom alla andra tycks göra också (förstår inte varför...it's not like I'm gonna die or anything). Men det är givetvis uppskattat också :) Anyway, det går ingen nöd på mig. Barnen fick åka till J några dagar medan jag har kurerat mig, och nu börjar jag äntligen bli bättre. Hurra för det! :) Och annars har jag ju goda vänner som ställer upp i vått och torrt om det behövs, så jag klarar mig fint :)

Tack! Kram!

@Morgana: Jag mår bättre! :) Ett par dagars egen-kurerande var precis vad jag behövde. Än har tanten några trix i rockärmen, minsann ;) Mår rätt så bra idag, och har inte ont alls egentligen, annat än när jag ska gå eller städar och så :)

Kraaaam!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av /A - 1 januari 2012 10:48

Kära blogg, jag vet att jag har försummat dig under lång, lång tid. Men jag har liksom inte haft varken ork eller lust att skriva på länge.   2011 var ett tungt år. Gick tillbaka igår och skummade igenom gamla inlägg, och såg hur året utvecklade ...

Av /A - 2 augusti 2011 21:32

Jag har både svårt att hinna med saker och ting numera, och svårt att orka med. Och nu, när jag dessutom har två bloggar, så är det verkligen svårt att hinna med. Jag skriver nu även på http://rhetorica-galactica.bloggplatsen.se/ , som är en "publik"...

Av /A - 22 juli 2011 04:12

Jag har ju sovit hela dagen, så nu inatt har det inte blivit mycket sömn. Istället har jag repat upp mohairtröjan jag stickade i vintras, som blev på tok för stor, och börjat sticka den i en storlek mindre, i sällskap av fjärde säsongen av Sex and th...

Av /A - 21 juli 2011 19:14

Så. Idag blev jag opererad. Sov inte särskilt mycket inatt, var så rädd att försova mig, så jag har vilat mycket idag. Fick vänta ända till kl 11 innan det blev min tur, så jag sov större delen av förmiddagen efter att jag hade fått en säng. Sen sov ...

Av /A - 20 juli 2011 20:09

Imorgon är det dags. Då ska jag in på Ackis tidigt på morgonen för en mindre operation, där de ska gå in i livmodern och ta prover inuti livmodern samt livmoderhalsen för att utesluta cancer. Det känns rätt så lugnt fortfarande och just nu är det job...

Ovido - Quiz & Flashcards