Direktlänk till inlägg 17 november 2009

Taggtrådstisdag.

Av /A - 17 november 2009 10:00

Hujedamig, som jag låter. Igår lät jag lite käckt whiskeyhes, idag låter jag som en seriekrock. Och det känns som om jag käkat taggtråd hela natten, vilket jag är rätt säker på att jag inte gjort. Jag var vaken större delen av natten, så jag borde ha kommit ihåg det om jag hade serverat mig själv taggtråd. Tror jag.


Lillebror har också sovit oroligt, han vaknar hela tiden och behöver dricka. Hans hals känns nog också lite som om han ätit taggtråd, skulle jag tro. Men han är skapligt pigg ändå idag. Bitvis iaf. Han leker en stund, och kommer sedan och kryper upp i mitt knä och vilar lite. Eller ligger på soffan och tittar på barnprogram.


Nej, idag är det mysbrallor på och hemmadag, helt klart. Ska försöka arbeta lite med min uppsats iofs, i den mån jag har hjärnkapacitet till det. Kanske sova lite.


Sova lät bra. Tror jag börjar med det. Blundar en kvart eller så.

 
 
Morgana

Morgana

17 november 2009 11:32

Sov så gott och krya på dig!
Själv har jag rensat på två lådor med papper... något som varit ångestframkallande i nåt års tid... eller två ;-)
Sååå skönt!
Snart föräldragrupp och sedan hämta Busungar på förskola/skola.
Så trött jag med, men det gick ICKE att sova en stund med Lillskruttan idag, ety Lo somnade i syskonvagnen på vägen till förskolan i morse.

Kramis!

http://queenofnight.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

/A

17 november 2009 12:51

@Morgana: Tack! Det var välbehövligt med lite vila. Börjar bli tjatigt med alla dessa infektioner, men det måste väl ge med sig snart, tycker jag.
Usch ja, lådrensning är pest och pina. Men sååå skönt när det är gjort :-)
Hoppas du får sova tidigt ikväll istället då. Det är ju så typiskt att de små liven inte alls vill vila en stund när man själv behöver det...

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av /A - 1 januari 2012 10:48

Kära blogg, jag vet att jag har försummat dig under lång, lång tid. Men jag har liksom inte haft varken ork eller lust att skriva på länge.   2011 var ett tungt år. Gick tillbaka igår och skummade igenom gamla inlägg, och såg hur året utvecklade ...

Av /A - 2 augusti 2011 21:32

Jag har både svårt att hinna med saker och ting numera, och svårt att orka med. Och nu, när jag dessutom har två bloggar, så är det verkligen svårt att hinna med. Jag skriver nu även på http://rhetorica-galactica.bloggplatsen.se/ , som är en "publik"...

Av /A - 22 juli 2011 04:12

Jag har ju sovit hela dagen, så nu inatt har det inte blivit mycket sömn. Istället har jag repat upp mohairtröjan jag stickade i vintras, som blev på tok för stor, och börjat sticka den i en storlek mindre, i sällskap av fjärde säsongen av Sex and th...

Av /A - 21 juli 2011 19:14

Så. Idag blev jag opererad. Sov inte särskilt mycket inatt, var så rädd att försova mig, så jag har vilat mycket idag. Fick vänta ända till kl 11 innan det blev min tur, så jag sov större delen av förmiddagen efter att jag hade fått en säng. Sen sov ...

Av /A - 20 juli 2011 20:09

Imorgon är det dags. Då ska jag in på Ackis tidigt på morgonen för en mindre operation, där de ska gå in i livmodern och ta prover inuti livmodern samt livmoderhalsen för att utesluta cancer. Det känns rätt så lugnt fortfarande och just nu är det job...

Ovido - Quiz & Flashcards