Alla inlägg den 3 november 2009

Av /A - 3 november 2009 23:30

Ja, det är väl dags att uppdatera igen. Inte för att jag har så värst mycket att rapportera. Hade en sömnlös natt igår, slocknade inte förrän ½6, sen blev det bara ett par timmars sömn innan det var dags att kliva upp igen och ranta runt på möten. Roligast var faktiskt mötet med institutionsstyrelsen på UU. Vi beslutade om allt från läroplansbeskrivningar till ekonomi till huruvida det ska anställas några adjunkter nästa år. Intressant och roligare än man kunde tro. Det skrattades en hel del.


Efter mötet blev det ett par timmars pluggande, innan jag åkte hem och var hundvakt åt Emma en stund. Men sen var jag helt slut. Tokslocknade redan vid 20:30 igår, och sov hela natten, ända till 7 imorse. Och då fick jag ändå släpa mig upp. Det verkar som jag har en hel del sömnbrist att deala med, för jag har varit rätt trött under eftermiddagen och kvällen också. In fact, jag har varit så trött ikväll att jag inte ens har orkat gå och lägga mig. Istället har jag suttit uppe och tittat lite på film och stickat lite på Kurzeme-vantarna, vars gauge jag inte alls får till. Nu ger jag dock upp det där för idag, och gå och sover, tror jag bestämt.


Roligare än så blir det inte idag, är jag rädd.

Ovido - Quiz & Flashcards