Direktlänk till inlägg 25 april 2009

Shopping.

Av /A - 25 april 2009 10:08

Jag fick lite oväntade nyheter igår som gjorde mig lite...jag vet inte. Jag tappade orden lite. Men medan jag försöker få ordning på alla tankar igen, så ska jag visa er lite bilder från gårdagen:


Köpte lite nya bh'ar och trosor. Man krymper ju ur sånt också, så det var hög tid för nytt. Blev en sväng på New Yorker med andra ord :) Köpte även några billiga örhängen (30 kr) på H&M, längst ner till höger i bild.


Kort klänning från Gina Tricot. Blir till att träna _mycket_ nu ;)


Skor. Impulsköp från Ellos när jag köpte dotterns kläder (se nedan). 49 kr var lagomt, tyckte jag ;)


Dotterns äppelgröna jeans, som hon längtat så efter, och ett set med byxor och jacka från Nike (rea förstås - att handla märkeskläder förekommer annars inte hos mig).


Jag är medlem på SATS! :) Nu blir det träna av, minsann. De har barnpassning också!


Den första färdiga Diagonal Lace-sockan.


Ett stycke påbärjad Land Girl-tröja.


Annars så tänker jag på en hel del jobbiga saker just nu. Därför blir mina blogginlägg mest ytliga eller icke-personliga just nu. Eller ja...personliga är de ju förstås ändå, men jag undviker att skriva om de jobbigaste sakerna. Jag kan inte. Dels för att det är svårt i sig, men också för att jag inte vill lämna ut information som kan användas emot mig sen. Jag har till och med gått så långt som att städa upp på alla öppna kanaler på nätet, och tagit bort personlig information här och var. Den är nu sparad på icke-publika ställen istället. Det är ändå privata saker, som ingen annan har med att göra, i synnerhet inte mina ex t.ex


Måste träna lite nu. Hörs sen, people! :)

 
 
Ingen bild

Morgana

26 april 2009 22:58

Ååh vilken underbar rosa färg!!
.....typ en sån färg jag hittat på en klänning till bröllopet :-)
På tal om det, när ses vi så du kan få tillbaks din fina??
Kram!

 
Ingen bild

/A

27 april 2009 00:33

Snart! Abstinensvarning här nu. Fika nu i veckan, eller nästa vecka?

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av /A - 1 januari 2012 10:48

Kära blogg, jag vet att jag har försummat dig under lång, lång tid. Men jag har liksom inte haft varken ork eller lust att skriva på länge.   2011 var ett tungt år. Gick tillbaka igår och skummade igenom gamla inlägg, och såg hur året utvecklade ...

Av /A - 2 augusti 2011 21:32

Jag har både svårt att hinna med saker och ting numera, och svårt att orka med. Och nu, när jag dessutom har två bloggar, så är det verkligen svårt att hinna med. Jag skriver nu även på http://rhetorica-galactica.bloggplatsen.se/ , som är en "publik"...

Av /A - 22 juli 2011 04:12

Jag har ju sovit hela dagen, så nu inatt har det inte blivit mycket sömn. Istället har jag repat upp mohairtröjan jag stickade i vintras, som blev på tok för stor, och börjat sticka den i en storlek mindre, i sällskap av fjärde säsongen av Sex and th...

Av /A - 21 juli 2011 19:14

Så. Idag blev jag opererad. Sov inte särskilt mycket inatt, var så rädd att försova mig, så jag har vilat mycket idag. Fick vänta ända till kl 11 innan det blev min tur, så jag sov större delen av förmiddagen efter att jag hade fått en säng. Sen sov ...

Av /A - 20 juli 2011 20:09

Imorgon är det dags. Då ska jag in på Ackis tidigt på morgonen för en mindre operation, där de ska gå in i livmodern och ta prover inuti livmodern samt livmoderhalsen för att utesluta cancer. Det känns rätt så lugnt fortfarande och just nu är det job...

Ovido - Quiz & Flashcards