Alla inlägg den 23 april 2009

Av /A - 23 april 2009 23:27

Egodagar just nu. Jag har ett liv igen. Ägnar mig åt studier, träning och både nya och gamla vänner. Underbart. Satt i solen vid åkanten i eftermiddags med Ida, och drack kaffe, Loka och bara njöt. Sen tog vi en promenad längs ån på andra sidan, förbi både parken och Studenternas innan vi vände.


Kvällen har ägnats åt lite disk, lite träning, lite tv och samtal med både Jenny, Emmie och min bror Trond. Den sistnämnda planerar att komma hit och hälsa på i sommar - kul!


Nu får det nog vara kväller dock. Sticka ett varv eller två till kanske, men sen är det sängen. I morgon har jag mycket att göra. Paket ska hämtas, det ska handlas, jag kanske åker till Östuna och tar hem cyklarna, och på eftermiddagen ska jag på SATS. Och så studier, förstås.

Ovido - Quiz & Flashcards