Alla inlägg den 12 april 2009

Av /A - 12 april 2009 11:17

Blä, vilken skitdag jag har idag. PMS, ont i höger ben (som fan) av en gammal nervskada som uppstod när jag blev snittad med M. Den plågar mig ibland bara, men när den väl gör det, så gör den det både i kubik och kvadrat. Blä! Trött är jag också, och förkyld, och som grädde på moset har jag fått ett munsår, och badrumsvågen visar +3 kg sen i förrgår (vätska, pga den annalkande mensen). Jag har helt enkelt inte en bra dag idag.


Inte blir det bättre av att solen skiner och det är ett underbart väder ute, för nu känner jag mig tvingad att gå  ut också, och jag har fan ingen lust. Jag vill vara inne och vara häxan Surtant hela dagen, så det så.


Barnen har fått roa sig med att rita på min rygg med tuschpennor, så jag ska passa på att ta ett bad snart. Och kanske klippa mig, om jag orkar. Då kanske jag piggnar till igen.

Ovido - Quiz & Flashcards