Alla inlägg den 10 juni 2010

Av /A - 10 juni 2010 21:37

Dagens första blä: Denna envisa sommarförkylning som inte vill ge med sig.


Nu blir det citronvatten, apelsiner, te med honung och vitlök. Vik hädan, förbaskade förkylning!


Dagens andra blä: Mina fötter har krympt, vilket innebär att favoritpumpsen (som jag knappt använt för att jag velat spara på dem) är för stora   Det i sin tur ledde till blåsa på ena hälen idag, eftersom skorna ville kippa hela tiden. Funderar på om någon form av inlägg skulle kunna göra dem användbara ett tag till (de är inte jättemycket för stora, bara...aningen för stora för att de ska sitta bra).


Kvällen spenderas under en filt på soffan med film i dvd'n. Sherlock Holmes (som jag redan somnat ifrån en gång) och Precious, som jag hörde talas om på tv för ett bra tag sedan, och omedelbart tänkte att "Den måste jag se!". Jag får återkomma med recensioner   

Funderar på att plocka fram en stickning för första gången på flera månader, om jag bara kan komma på något vettigt att sticka...Kanske kunde sticka ett par tossor åt lilla Astrid, som ska döpas i början på juli *funderar*...

Av /A - 10 juni 2010 00:13

Är det bara jag som tänker att den här viktuppgången inte alls behöver bero på varken junk food eller en graviditet? Är det någon som ens funderat över att kvinnan är 46 år gammal, och därför kan ha trillat huvudstupa in i klimakteriet efter att kroppen började återhämta sig efter drogerna? För i mina ögon är det faktiskt den mest plausibla förklaringen av alla. Och den förklarar också hennes brist på ork på scenen - för jag vill ju se den som har riktigt apjobbiga klimakteriebesvär hoppa runt på scenen som Britney Spears, samtidigt som du nyligen blivit av med dina drogproblem. För grejen är den, att den som nyligen blivit av med sina drogproblem inte får/ska använda andra mediciner heller...så om Whitney hamnat i klimakteriet, så får hon bara bita ihop och uthärda skiten.


Personligen tror jag mer på den teorin än det här med graviditet iaf. Men det är jag, det.

Ovido - Quiz & Flashcards