Alla inlägg den 2 juni 2010

Av /A - 2 juni 2010 22:13

4-åringen klängde på buss-stolpen medan vi väntade på bussen hem, och började plötsligt hosta - varpå han konstaterade: "Mamma - jag är nog allergisk mot stolpar!"   

Av /A - 2 juni 2010 07:39

Hurra, hurra! Idag är jag feberfri!   Det känns förvisso som om jag blivit överkörd av en buss, men febern är iaf borta och jag kan vara med på terminens sista seminarium. Inga restuppgifter alltså - hurra!


Det firar jag med att...få mens. Hmpf.


Jaja, shit happens. Jag är i alla fall oerhört lycklig över att slippa restuppgift på dagens seminarium   Det enda jag behöver göra efter dagens seminarium är att färdigställa uppsatsen, sen är både kursen och terminen klar. Underbart! Målet är att vara helt klar med uppsatsen på fredag, så att jag kan unna mig en helt ledig helg med barnen innan första sommarkursen drar igång på måndag.


Nu är det dags att få på sig lite kläder här...vi ska åka lite tidigare idag eftersom lillebror ska på utflykt till en 4H-gård med dagis. Det lutar åt att bli en riktigt underbar dag för oss båda   

Ovido - Quiz & Flashcards