Alla inlägg den 21 mars 2011

Av /A - 21 mars 2011 20:39

Kolsyrepatronen tog slut idag. Jämmer och elände. Bara att bege sig iväg till Elgiganten för att byta ut den. För utan kolsyrat vatten kan man ju inte vara. Inte jag iaf. Och rent hypotetiskt skulle det kunna vara så att det råkade slinka med en film eller tre också när jag nu ändå var där *host*. Jag menar, jag har ju faktiskt önskat mig The Expendables ett tag, och hos Elgiganten kostade den bara 99 kronor. Och när nu The Polar Express, som jag bara har som kopia, fanns för endast 49 kronor, så var det ju inte så mycket att fundera på. Inte heller var det så mycket att fundera på när jag hittade en dubbel-dvd med två katastroffilmer för 49 kronor. Jag älskar katastroffilmer. Dessutom blev det nya doftkulor till dammsugaren och ett stort paket choklad (har man pms, så har man).


Mitt stora problem framöver kommer bli hur jag ska hitta tid till att se alla nya filmer och serier jag införskaffat   

Jag fick dessutom lite tid över idag, så jag slank in på Ikea en sväng, och köpte på mig några fler färggranna ramar. Det kommer bli en mindre make over/pimpning av min lägenhet när jag kommer hem   (det är väl ingen som missat att jag längtar hem, va? Hehe). Som tur är kommer dagarna den här veckan att gå snabbt. Imorgon ska barnen hämtas tidigt, eftersom både dagis och fritids stänger 13:30. Onsdag har jag handledning inför masteruppsatsen. Torsdag ska jag hjälpa till när dagiset ska på teater i Hallonbergen. Och vips är det fredag!


Ovido - Quiz & Flashcards