Alla inlägg den 13 mars 2011

Av /A - 13 mars 2011 22:56

Här är nåt för skoälskaren (hej, Rita!   ):


 

 

 

 

 

 

 


Now, det här är inga vanliga skor, om ni nu trodde det. Nej, det här är samlarskor ur serien "Just the right shoe"   

Alla dessa och en drös till finns att köpa hos Webbpresenten. Det tror jag baske mig jag måste ta och göra endera dagen   

Av /A - 13 mars 2011 21:47

Idag är det 7:e dagen i sträck med en dygnstemperatur på över 0 grader här i Stockholm, och det är därmed per definition vår!   Gött!


Det har dessutom gått ännu en dag och ännu en helg, och jag kommer hela tiden närmre den punkt då jag får åka hem igen - hurra för det! Nu är det högst 2½ vecka kvar! *glad* Jag längtar, längtar, längtar.


Den kommande veckan lär nog gå fort också. På torsdag har jag opponering, så jag ska ägna dagarna fram tills dess åt att förbereda mig. Jag har dessutom varit feberfri idag, och hoppas att det ska hålla i sig nu, så att jag kan börja träna lite igen i veckan som kommer. Sen i helgen är det födelsedagskalas för lilla Astrid, som snart fyller 1 år, och vips kommer även den helgen försvinna. Och sen är det bara en helg kvar i månaden, och då går vi väl över på sommartid, om jag inte minns alldeles fel. Vilket innebär att vi tappar en timme det dygnet, så det blir ytterligare en timme mindre att vänta på att få komma hem   Ja, om jag nu inte redan fått göra det vid det laget (hoppas kan man ju).


Nu blir det lite sticktid här, tror jag bestämt, innan jag ska ta fatt på en välbehövlig skönhetssömn.

Av /A - 13 mars 2011 09:28
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards