Alla inlägg den 15 februari 2011

Av /A - 15 februari 2011 13:49

Jag mår allt bättre för varje dag som går. Ja, rent mentalt alltså. Fast även fysiskt. Jag sover bättre och bättre för varje natt, och det gör en enorm skillnad   Det var utan tvekan rätt beslut jag tog.


För varje dag som går ser jag lite mera framåt. Fantiserar om vad jag ska göra sen när jag äntligen är hemma i min egen lya igen. En av mina planer är att faktiskt ta ledigt. 3 dagar semester ska jag ha, där jag bara ska njuta. Då tänker jag parkera mig i soffan med min stickning, tv-serier på dvd, tacos, sushi och hembakade semlor. Och hör sen   Jag längtar! (inte minst efter att komma bort från katterna här. De är jättefina, men det är katthår överallt, och jag är inte så vansinnigt förtjust i de illaluktande kattlådorna   )


I övrigt så rullar det på skapligt nu. Jag hoppas på att bli klar med den evinnerliga uppsatsen idag (håll tummarna!), så att jag kan övergå till mastodontuppgiften som avslutar den nuvarande kursen, samt börja spåna på min masteruppsats. Jag ska därför avsluta denna lilla epistel redan nu, och koncentrera mig på uppsatsen   

Ovido - Quiz & Flashcards