Alla inlägg den 2 februari 2011

Av /A - 2 februari 2011 15:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av /A - 2 februari 2011 09:25

Inspiration kan dyka upp på de mest oväntade ställen. Som när en kofta man stickat på visat sig bli randig trots att det är samma färgbad på alla nystan. Nu funderar jag på att sticka en till evighetskofta, fast denna gång i olika färger. Breda ränder, precis som det blev på den här blå. Kanske i rosa, lila och orange? Lite knalliga färger sådär inför våren?


     


Vi får se. Först ska jag sticka klart den jag håller på med iaf (har precis påbörjat sista ärmen, och eftersom det är korta armar räknar jag med att kunna montera och blocka idag också). Sen ska jag använda den lite och se hur jag trivs i den förstås. Sen får vi se om det blir en till.


Av /A - 2 februari 2011 09:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards