Alla inlägg den 3 juli 2010

Av /A - 3 juli 2010 13:05

Så var man barnledig en dryg vecka igen, och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Jag skulle kunna ta en promenad eller gå ut och lägga mig i solen, men jag vetisjutton om jag har lust egentligen. Det är drygt 30 grader varmt idag, och även om det blåser friskt, så är det nog stor risk att man både bränner sig och blir halvdöd av värmeslag.


Jag har inte möjlighet att åka någonstans, och eftersom jag har mens, så har jag inte riktigt ork till det heller. Jag skulle kunna plugga, men det lockar inte heller just nu, och det är inte heller någon panik med den saken. Så vad hittar man på då? Filmmaraton kanske, med tillhörande handarbete? Ingen dum idé egentligen...Jag har lovat barnen nya dockkläder till Skrållan och Lillan-dockorna, så det skulle jag ju kunna pyssla med. Förresten har Skrållan nu fått byta namn till Isabella (har jag för mig att det var), och lillebrors Lillan-docka har inte bara bytt namn, utan även kön. Det är nu en kille som heter Benjamin   


Mjo, så får det bli. Filmmaraton och tillverkning av kläder till Isabella och Benjamin. Det blir lagomt idag.

Ovido - Quiz & Flashcards