Alla inlägg den 3 maj 2009

Av /A - 3 maj 2009 09:00

Dottern modellar sina nya, äppelgröna jeans.


Lillebror vill också modella lite :)


På väg till brasan på kvällen. Det har börjat samlas en del folk i parken hos oss.


Grillning förbereds...


Vi gick förbi ett gäng ingeniörer, som hade snott ihop denna fiffiga grill.


Med solen mitt i ansiktet *s* Fast jag tog med kortet ändå, eftersom jag på nåt sätt tycker jag är rätt lik min mamma här. Är inte riktigt säker på om jag tycker det är läskigt eller bara...tja, värt att notera på nåt vis?


Mina underbara barn :)


Blivande brasa.


Minstingen och jag spexar med kameran medan vi väntar på att brasan ska tändas.


Storebror har hittat ett nytt användningsområde för sin lillasyster.


Tänt var det här!


Brasan börjar ta sig ordentligt.


Fire! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards