Alla inlägg den 9 juli 2011

Av /A - 9 juli 2011 20:40

Jag har en del uppladdade foton från juni som aldrig hamnat i något inlägg. Därför får de nu ett alldeles eget random-inlägg  



De vackra rosorna som under början av sommaren blommar längs husväggarna här.



Trött kille.



Hemmagjord hamburgare med klyftpotatis och en massa gottigt.



Dottern fick för en gångs skull låna lite av mitt smink och roa sig med.


 

Dottern har tecknat en hamster. Visst är hon duktig?



Lillebror har tecknat en regnbåge.

 

Cool kille.



Vi fick fint besök av kompisen E med familj.

 

Parkfika.


 

Alla medlemmar av kompisens familj var med, även de fyrbenta (2 stycken).


 

Den yngsta parkfikaren.

 

Sötaste lilla T   


 

Två goda kompisar.


        Och till sist ett litet axplock av alla presenter jag fått av Gabriel. Nästan allt som står på byrån har jag fått av honom, och sedan bilden togs har det tillkommit en massa. Den är så full nu att flasker och burkar håller på att trilla ner hela tiden. Dessutom har jag fått dvd-filmer, 25-30 böcker, bikini, mat och en massa annat. Han skämmer bort mig fullständigt! Men vet ni vad han säger när jag påtalar det? Jo: "Jag har ju bara dig. Jag har ingen mamma, inga systrar, ingen annan." (NB: Han menar förstås här i Sverige - han har ju både mamma och systrar i Turkiet/Syrien).

Ovido - Quiz & Flashcards