Alla inlägg den 2 juli 2011

Av /A - 2 juli 2011 23:36

Juli har börjat, och idag öppnade jag sockpaketet för den här månaden:


Myssockor och mysfilm.


Jag har sett filmen tidigare, och älskade den. Därför fick den hamna i ett av mina sockpaket, fast jag inte längre mindes vilket. Men just idag känns den väldigt passande. Jag har suttit vid datorn hela dagen och gjort allt från att synka mina sociala medier-flöden, till att prata med syster på msn, till att söka inte mindre än 20 olika jobb (vilket innebär att jag har författat 20 personliga brev), registrerat mig i 5 olika databaser som jag inte redan fanns i, samt skickat 4 intresseanmälningar. Min hjärna är med andra ord lite smått grillad vid det här laget, och att avsluta kvällen med strumpstickning (eller kanske några mormorsrutor?) och en feel good-rulle känns alldeles lagomt innan jag kraschar i sängen.

Och imorgon kommer gulliganerna hem! Då blir det full rulle här i 2½ veckor    

Ovido - Quiz & Flashcards