Alla inlägg den 1 juni 2011

Av /A - 1 juni 2011 23:21

I helgen skulle jag blogga om maj månads strumpor, som varit klara ett tag. Tyvärr dog mitt internet igen då, så det blev inget av, och sen glömde jag bort det. Men här kommer de äntligen:





Snabb och enkel stickning. Strumpor med låga skaft och graftad tå.


Eftersom det idag är den 1. juni, så får jag alltså öppna ett nytt paket idag, men jag har inte orkat göra det än. Det får nog bli imorgon. Nej, istället har jag snöat in fullständigt på en sjalstickning, som jag stickar av diverse restgarn jag har hemma. Jag återkommer med bild på den under dagarna som kommer.


Nu ska jag sticka några varv till på ovan nämnda sjal, tror jag bestämt, innan jag trillar omkull i sängen. Har egentligen massor att skriva om nu, men orken finns inte riktigt nu för tiden. Förhoppningsvis blir det bättre på den fronten framöver.   

Ovido - Quiz & Flashcards