Alla inlägg den 18 maj 2011

Av /A - 18 maj 2011 23:34

Osämjan äntligen överstökad och begraven, och älskling någorlunda återställd. Han blir så knäckt när vi är osams.


Jag har hur mycket som helst att skriva, men det får bli en snabb random Wednesday-uppdatering bara:


- Jag fick äntligen mina examenspapper igår! Yeay!  


- Jag ligger efter som fan med studierna. Men det löser sig.


- Älskar den där eländiga karlsloken till vansinne. Eller om det är han som driver mig till vansinne? Jag är inte helt säker på det.


- Känns dock som jag kommer fortleva alla dagar med honom, om jag får (jag får för honom, men vi får väl se vad livet, universum och allting säger).


Äh, jag är för trött för att skriva mer idag. Ni får några pics istället:


Maj månads sockpaket.


Älskling gör Moussaka åt mig  


Gigantosyrenen inne på gården. Beakta att jag alltså bor på tredje våningen...och jag kan lova er att det luktar syrener i mitt sovrum vid den här tiden på året!  


Kvällsmys idag. Bröd, brieost, paprika, halkidiki-oliver, pepparsalami och kärnfria druvor. Mums!


Ja, roligare än så blev det inte just nu, är jag rädd. Men nån dag framöver ska jag ta mig i kragen och skriva nåt vettigt. Tror jag              

Ovido - Quiz & Flashcards