Alla inlägg den 17 april 2011

Av /A - 17 april 2011 20:13

...det inte är jättesynd om mig ikväll:




Igår kväll avslutade jag förresten några stickprojekt  :

Nu när jag äntligen kommer åt min sticklåda, så fick jag äntligen avslutat mina muddar. Som jag inte direkt har användning för just nu, med 15 plusgrader och strålande sol om dagarna. Men jaja, det lär väl komma en höst och en vinter till.

Sen har jag äntligen fått tummen ur och monterat mina äppelsockor, som jag påbörjade för mer än 1½ år sedan...



Evighetskoftan är också monterad. Och naturligtvis har jag för länge sedan krympt ur den. Men jag tror att jag kan använda den som en omlott-modell...


Nu ska jag återgå till min stickning, mitt godis och SATC. Ha en riktigt mysig kväll, people!   

     

Av /A - 17 april 2011 02:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards