Alla inlägg den 1 april 2011

Av /A - 1 april 2011 08:12

Så var det 1. april igen då. Tramsdag, i mitt tycke. Jag kan helt enkelt inte med den här traditionen där man ska försöka lura andra, få dem att känna sig dumma och sedan skratta åt dem. Vad är det för jävla tradition egentligen?? Näe, lägg ner skiten, tycker jag.


Nu: Kaffe. Sen en dusch och åka in till stan för att köpa järntabletter. Har varit väldigt infektionsbenägen på sistone, och blir fort trött och sliten. Typiska nu-är-mina-järndepåer-dränerade-igen-symptom. Dessutom har jag dundermens igen, så nu töms depåerna ytterligare. Suck. Tröttsamt, det där. I dubbel bemärkelse. Ironiskt nog har jag aldrig behövt järntillskott när jag är gravid, som "alla" andra gör - jag behöver ha det när jag inte är gravid. Så är det att ha mensen från helvete.


Jaja. Det är ju som det är med den saken.

Ovido - Quiz & Flashcards